dag 9 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Haha, jag är ganska seg med nästan allting speciellt när jag äter, ska göra mej iordning och när jag ska gå upp ur sängen fast det är väl alla?.. ;)

________________________________________________________________________________________________

idag var det nästan en vanlig dag, vi har ju ta-igen-tid som vi har på vår skola, så har man inga rester så får man gå hem vid 12 draget och som tur va så hade jag ingenting! Men jag hade önskat att jag hade haft ta-igen-tid för annars skulle inte min katt bitit mej i handen och jag hade inte behövt åka upp till vårdcentralen eller jag har inte åkt upp än men vid halv 5 ringer dom!
Puss.








Jag har kul med webcam :)
//Borås tjejen !<3

Kommentarer
Postat av: Henke

Hej

Va söt du är!!!

Bra blogg!!!!

2011-05-26 @ 14:13:04
Postat av: Anonym

Hej, tack så jätte mycket! fortsätt kolla så betyder det mycket! :)

2011-05-26 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0