U N D E R B A R D A G ! ! ! ! !

Tjena bloggen!
Idag var det nog den bästa dagen hittills! Var på almenäs med Lanya, Blerina, Lana, Nadina, Tommy, Aleexito, Henke, Valentin, Robin, Putte, Elon och kanske nån mer men kommer inte ihåg, guuud va kul vi hade det såhär såg det ut på ett ungefär:

Först kom vi dit och la upp filtar och sånt, sen starta vi engångsgrillarna och börja grilla som inte gick så bra sen så åt vi. Efter det spela vi fotboll och chilla, HAHAH sen körde vi sanning eller konka, haha jag fick doppa mitt ansikte i vattnet vilket var kallt. Sen spela jag och Aleexito fotboll mot varandra och han trilla heeeela tiden sen var vi där till 18.00 - 19.00 och sen stack vi till stan och aa..
Blev ett ganska långt inlägg men detta var HÄLFTEN av det vi gjorde XD
Puss!


Länge sen, när jag var mörkhårig, hade ingen annan.
//Borås tjejen !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0