oops I did it again / Dag 15 - mitt drömbröllop.

Förlåt för min låååååååånga paus! men jag har varit upptagen i helgen, såhär såg det ut:
Fredag: Match 18.30 till 21.00 sen vidare till varberg.
Lördag: Varmt = sola! MEN det blev inget solande utan det blev vattenkrig från barn till vuxna på campingen, kul!
Söndag: Ullared ;) vad jag köpte får ni se sen :)
Idag: Almenäs med gänget!
Imorgon: stan med folk.
Onsdag: Vara med natha
Torsdag: förhoppningsvis Sofie!
Fredag/Lördag/söndag: VARBERG!
________________________________________________________________________________________________

 Mitt drömbröllop ska vara i Thailand på en strand när solnedgången är framme eller i en STOR kyrka med den perfekta bröllopsklänningen och tårtan, bra va?!




//Borås tjejen !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0