jag lovar!!

Hejj!

okej, för några inlägg sen så sa jag att jag skulle ta kort på min nyårs/jul klänning, men det blir till nästa inlägg.. Jag lovar!
Delvis har jag varit upptagen och jag har båda kläders-plaggen i tvättmaskinen, så lite svårt att ta kort ;)
ialla fall, ska gå och lägga mej nu har jag tänkt har ju kollat på två filmer idag, mina ögon är ju skit trötta efter allt kollande, kollade på ''Knight and day'' och ''Predators'' .. jag rekommenderar Knight and Day, jätte bra film!!
Jag är väääldigt nervös och förväntandsfull tills sportlovet för då ska jag och Cia till Norge med några andra och då ska vi åka skidor (har aldrig åkt det förr, menmen ^^) vi ska vara där HELA sportlovet och bo på hotell :)
lääängtar! :D




//Borås tjejen !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0