Kaos.

Hej alla goingar!

Kom hem precis från skolan, kan la säga att det har varit en upp och ner vänd dag!
i början var det bra men sista lektionen? nej nej nej och åter nej, det var KAOS.
Haha, folk kan inte visa respekt för andras liv.. så då ställer ju vi andra (vissa tjejer) upp för att stötta dom andra.
jag trodde jag skulle dö när en viss person kastar en stol på nån annan xD HAHAH.. okej det är inget att skratta åt men det var lite kul faktiskt.
Men allt tar vi inte på bloggen, det får ni fråga dom i 7A. inkl. mej.
I vilket fall som helst så ska jag dra till Varberg, första helgen faktiskt så det ska bli chill, kanske äta på tre toppar? så nu ska jag packa och gå ut i den sköna solen och njuta av den, hoppas det finns sol i Varberg!


Jag för 2 år sen på tre toppar -.-'
//Borås tjejen !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0