Stackars lilla barn!

Hej!

Förlåt för mitt dåliga bloggande men jag verkligen inte orkat!
Nu sitter jag i vardagsrummet och har datan i knät och har tv:n framför mej och jag kollar på
ett program som heter ''Baby keegans'' han har utvecklats skit konstigt och nu gör dom en massa operationer som ska hjälpa honom att andas riktigt och sånt där, ganska ledsamt :/
Kanske ska vara med lollo idag, men tror inte att det blir av, haha!
annars ska jag inte göra nåt, bloggar kanske senare!


Haha, ni får en gammal bild på min förra header ;)
//Borås tjejen !<3

Kommentarer
Postat av: Josefin Hjelmäng

nu är veckan's blogg utsedd, om du inte kom med så kommer jag ha en till snart!

det va super svårt att bestämma!



ha det bra!

:D

2010-10-24 @ 18:15:08
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0