Söndagskväll med mamma :)

Hellu boråsare och resten av världen!

Idag har det inte varit nån speciell dag, mamma väckte mej vid 10
sen åt jag frukost och var på datan, ringde en massa folk men inga kunde,
tänkte åka ner till viskans cafè ^^
Men efterosm ingen kunde fick jag spendera dagen framför datan tills klockan 12-1
för då kom Sanna upp och var lite social, mamma åkte jue till gbg och kollade på en teater med moster och mormor vid halv 1 åkte dom hemifrån.
När mamma åkte så gick jag och Sanna ner och spela kort sen bestämde vi oss för att lämna en film vi hade
lånat och låna en ny, vi lånade Alvin och gänget 2, haha, lite roligt men :D
Pappa har jue jobbat hela dagen och han har fortfarande inte kommit hem :/
Aja har ätit varma mackor nu med mamma och nu kollar hon på TV och jag vid datan ^^
Härlig söndagskväll med mamma :D
Färska bilder ^^




Bjuder på den sista :)
//Borås tjejen !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0