Buss, knalleland, uggs, stan, buss och mer buss!

Hej :)

idag har jag varit med Sofie DenBästa Lindèn :D
Vi åkte först till knalleland och kollade på uggs, sen gick vi till max så köpte jag mat där, sen gick vi till
donken och så köpte Sofie mat där haha xD.. sen gick vi till en annan donken och köpte milkshake.
Sen åkte vi buss överallt och vi hade ingen aning vart vi åkte xD
haha det var ganska kul!
Men nu ska jag åka till den bästa kusinen (krille) ^^
vi ska jue vara där hela kvällen eftersom vi har inget vardagsrum för tillfället, vi håller på att möblera in.
Skit snyggt är det (Y) kanske kommer ta kort på hur det blir ;)
Ni får en gammal bild!.




// Borås tjejen !<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

TA BORT BILDEN ! NU ! FAN

2010-10-10 @ 19:41:23
Postat av: Anonym

FAN HELLER XD

2010-10-12 @ 16:26:25
Postat av: Anonym

JAG SKA BANGA DIG PÅ PLATSEN !!!!!!!!!!

2010-10-13 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0