opsi! :$

Hej!

okejj, nu har ni nog märkt att jag inte har bloggat på länge, men det var tröttsamt med bloggandet!
Ska verkligen försöka att börja blogga igen!
Hur som helst, idag var jag i skolan som vanligt, det var väl som en vanlig dag : först NO hade prov med ... och ja, haha ^^ sen matte och sen svenska och vi åt direkt efter svenskan ingen god mat idag jämfört med dom andra dagarna sen efter lunchen så hade vi tjejgrupp, faktiskt ganska kul! :)
Sen väntar jag på mamma och pappa ska komma hem så jag kan få ta mitt ID-kort, ska äntligen få det, hoppas jag iaf ;)
Det var väl inget mer om min dag, som sagt ska VERKLIGEN försöka blogga igen!.






Dagens outfit :
Glans leggins ~ GinaTricot
Svart tröja ~ Har fått den
Rosa tröja (inte adidas) ~ Stadium
//Borås tjejen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0