Jag älskar dej ..... ^^

Hellu :)

Asså, kärlek är det bästa här på jorden!
Vem håller inte med mej?
Allt börjar med en kram, sen puss, sen hångel, sen sängen, sen sen gifter man sig, sen får man 100 söta små barn.. men har man riktig otur så slutar det med en skillsmässa :/
Idag var jag med Sofie, vi kolla på film nästan hela tiden vi kollade på The killers först, en film jag rekomenderar!
sen kolla vi början på prinsessan och grodan, men det blev tråkigt så vi stängde av!
Men till filmen götta vi oss med ost-popcorn, dricka och gräddkola (glass)
Mums! :)
Bjuder på en gammal bild som jag hitta bland bilderna!


//Borås tjejen !<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MUUUMMMS ! om du vet vad jag menar ;)

2010-11-04 @ 12:55:51
Postat av: Anonym

HAHAHA XD ohjag dör!

Vem skrev det, btw? ;)

2010-11-04 @ 22:40:07
Postat av: Anonym

hihihihi det vet nt du :O

2010-11-15 @ 18:41:11
Postat av: Anonym

Därför jag fråga ;)

Jesper? Sofie? Robin?

2010-11-19 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0