Helgen är över!

Hej alla!

Nu är helgen slut då, skola imon och vi får hoppas att det går snabbt så helgen kommer igen!
Helgen kommer jag tillbringa med lollo!
Hennes föräldrar ska bort så hon ska ''bo'' här under helgen! :)
Men om ni inte har nåt att göra på söndag, så kom till tranemo-cupen, vi spelar halv 9 vår första match.
Idag har jag varit i kungsbacka på freeport kolla efter en jacka, hitta aldrig nån men i slutet hitta jag den perfekta
jackan, men då säger dom (mamma, pappa) vi kan kolla i stan först! -.-
ååååååh!
Sen åt vi på IKEA haha och sen till sist träning, kulkul!
ska få lite bilder av olivia från igår, jätte fina bilder, enligt mig då :)
Men så länge gamla bilder ^^


//Borås tjejen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0