Va är det med er ? ;o

Asså vad är det med er ?!

Tror ni att ni blir bättre av att ni gör så ?
Asså har ni inga känslor ? ;o
Ni sårar fan mej, jag har varit hemma o gråtit hur j*vla mycket som helst pga er !
Jag lider mer er, ni kan gå och skratta åt alla men ni blir inte bättre av det ?!
Jag vet exakt allt om er, jag vet exakt allt vad ni håller på med.
Tror ni att jag är blind eller?, jag ger er ett råd, lägg av eller få ett dåligt liv !
Det ska bli så j*vla skönt att slippa er på Daltorp !
Det är inte bara jag som tycker att ni är dåliga människor?
Utan det är väldigt många mer.
Fortsätter ni så vet jag vad jag gör, jag är beredda på er och det är några till.
På Daltorp kommer det inte bli kul för er om ni fortsätter för där vet jag redan vilka som hatar er o några från Fristad hatar er också så det är inte bara jag som hatar er ?!
Så lägg av NU !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0