Midsommar...

Hejsan =)

Snart är det midsommar, hoppas det blir fint väder så man kan sitta ute i varma solen.
Jag ska fira midsommar i Varberg, dom som kommer dit är :
Min familj, mina kusiner, min moster och hennes man, mina andra kusiner och min mormor ! =D
Det kommer bli väldigt mysigt ;)
Vi ska va i våran husvagn ^^
Vart ska ni fira eran midsommar ?
Idag ska jag till Varberg ska vara där hela helgen och på söndag så ska jag o Sofie åka till Öland !!!
Vi ska åka tåg i 3 timmar till kalmar då, sen så kommer hennes pappa som redan är på Öland hämta oss i kalmar,
sen åker vi till Öland, ska vara där i deras husvagn i en vecka ;)
Det kommer bli skojskoj ^^
Så jag kanske inte kommer skriva nåt på väldigt länge, men jag kommer kanske lägga in genom mobilen, hihi.
Det brukar inte alltid funka med bilder o sånt, men vi får se då =D
Ha det bra, så syns vi snart !!




// Borås tjejen !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0