Turen vänder, eller?

Hej!

Värsta dagen, eller vad?!
Haha inte min direkta turdag idag, för först på morgonen är jag fortfarande hemma vid 7.45 och letar efter mina nycklar, haha fick dela skåp med både Cia och Lina :)
Aja, efter skolan så ska man gå hem och jag hittar inte min mobil nånstans!!!!
Då kom jag på att den är i Linas skåp och hon har redan gått hem och jag får inte tag på henne!
och jag har inte mina matta grejer heller för jag har prov imon i bråk och övade igår men jag suger på bråk så det är lite jobbigt om man inte har matteboken med sig hem :/
Jaja, hittat nycklarna iaf eller aa pappa hitta dom ^^
Nyduschad och klar :D




// Borås tjejen !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0